Öğrenci Topluluk ve Klüpleri Sıkça Sorulan Sorular
- Topluluk başkanı başka bir topluluğa başkan olabilir mi?
Bir topluluğun yönetim kurulunda yer alan başka bir topluluğun yönetim kurulunda yer alamaz.
- Topluluğun akademik lideri başka bir topluluğun akademik lideri olabilir mi?
- Topluluğun amacında misyon ve vizyon açıklamaları yer almalı mıdır?
- Paydaş kurumlar neye göre belirlenmelidir?
Topluluğun amaçlarına göre.
- Topluluk kurulurken gerekli evraklar nelerdir?
Öğrenci Toplulukları Yönergesi incelenmelidir.
- Topluluk evraklarını teslim ettikten sonra kuruluşun onaylandığını nasıl öğrenebilirim?
İlgili Fakülte/Yüksekokula kuruluş yazısı gönderilir.
- Yönetim kurulu üyeleri kaç kişiden oluşturulmalı ve görev dağılımı nasıl olmalıdır?
Yönerge doğrultusunda iş ve işlemler yürütülür.
- Etkinlik planı ne zaman oluşturulmalıdır? İzlenmesi gereken yöntemler nelerdir?
Her eğitim-öğretim yılı başında topluluk Yönetim Kurulu ve Akademik Liderler birlikte oluşturulmalıdır.
- Tanıtım videosu oluşturulurken izlenmesi gereken ölçütler nelerdir?
Topluluklar web sitesinde evraklar kısmından bulabilirsiniz.
- E-dergi oluşturulurken izlenmesi gereken yöntemler nelerdir?
Topluluklar web sitesinde evraklar kısmından bulabilirsiniz.
- Etkinlik başvuruları için doldurulması gereken dilekçeler nasıl doldurulmalıdır ve nereye teslim edilmelidir?
Dilekçe yazım kuralları doğrultusunda oluşturulup, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığa teslim edilmelidir.
- Etkinliklere müracaat en az kaç gün önceden yapılmalıdır?
İlgili Topluluğa başvurulmalıdır.
- Topluluk başkanının görevi bırakma süreci nasıl olmalı?
Yönerge doğrultusunda iş ve işlemler yürütülür.
- Yeni topluluk başkanı göreve nasıl gelir?
Yönerge doğrultusunda iş ve işlemler yürütülür.