Sıkça Sorulan Sorular

Öğrenci Topluluk ve Klüpleri Sıkça Sorulan Sorular
  • Topluluk başkanı başka bir topluluğa başkan olabilir mi?

Bir topluluğun yönetim kurulunda yer alan başka bir topluluğun yönetim kurulunda yer alamaz.

  • Topluluğun akademik lideri başka bir topluluğun akademik lideri olabilir mi?

Hayır.

  • Topluluğun amacında misyon ve vizyon açıklamaları yer almalı mıdır?

Evet.

  • Paydaş kurumlar neye göre belirlenmelidir?

Topluluğun amaçlarına göre.

  • Topluluk kurulurken gerekli evraklar nelerdir?

Öğrenci Toplulukları Yönergesi incelenmelidir.

  • Topluluk evraklarını teslim ettikten sonra kuruluşun onaylandığını nasıl öğrenebilirim?

İlgili Fakülte/Yüksekokula kuruluş yazısı gönderilir.

  • Yönetim kurulu üyeleri kaç kişiden oluşturulmalı ve görev dağılımı nasıl olmalıdır?

Yönerge doğrultusunda iş ve işlemler yürütülür.

  • Etkinlik planı ne zaman oluşturulmalıdır? İzlenmesi gereken yöntemler nelerdir?

Her eğitim-öğretim yılı başında topluluk Yönetim Kurulu ve Akademik Liderler birlikte oluşturulmalıdır.

  • Tanıtım videosu oluşturulurken izlenmesi gereken ölçütler nelerdir?

Topluluklar web sitesinde evraklar kısmından bulabilirsiniz.

  • E-dergi oluşturulurken izlenmesi gereken yöntemler nelerdir?

Topluluklar web sitesinde evraklar kısmından bulabilirsiniz.

  • Etkinlik başvuruları için doldurulması gereken dilekçeler nasıl doldurulmalıdır ve nereye teslim edilmelidir?

Dilekçe yazım kuralları doğrultusunda oluşturulup, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığa teslim edilmelidir.

  • Etkinliklere müracaat en az kaç gün önceden yapılmalıdır?

30 gün.

  • Üye kaydı nasıl yapılır?

İlgili Topluluğa başvurulmalıdır.

  • Topluluk başkanının görevi bırakma süreci nasıl olmalı?

Yönerge doğrultusunda iş ve işlemler yürütülür.

  • Yeni topluluk başkanı göreve nasıl gelir?

Yönerge doğrultusunda iş ve işlemler yürütülür.